Dzięki współpracy z OSE (Ogólnopolska Sieć Edukacyjna) oraz Ministerstwem Cyfryzacji
mamy przyjemność udostępnić w PZS Błaszki mLegitymację. Dzięki aplikacji nie jest już konieczne noszenie tradycyjnego dokumentu, gdyż mLegitymacja w pełni zastępuje dokument papierowy
Podstawa prawna funkcjonowania mLegitymacji:
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 26 kwietnia 2018 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 939 ze zm.)
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych: (Dz.U. 2018 poz. 2011)
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji – z powodu np. uszkodzenia, niepoprawnego działania, czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.
Aplikacja mObywatel może być pobrana ze sklepu Google Play